Ostoskorisi on tyhjä

Takuuehdot

Etusivu Takuuehdot

iLaakso IT Oy:n myymillä tuotteilla on niiden valmistajien ja maahantuojien antama rajoitettu takuu. Takuuajan pituus, takuuehdot ja tuotteille tarjottu tekninen tuki vaihtelee valmistajittain ja tuotteittain. Parhaiten asiakas voi tutustua tuotteeseen liittyviin valmistajan antamiin takuuehtoihin ja valmistajan tarjoamaan tekniseen tukeen kunkin valmistajan internet-sivuilla. Kuluttaja-asiakkailla on virhevastuulain nojalla oikeus poikkeavaan takuuseen, jota laitteen mukana tuleva valmistajan takuu ei poista, rajoita tai heikennä (esimerkiksi useiden tuotteiden kohdalla kuluttaja-asiakkailla on oikeus 24 kuukauden rajoitettuun takuuseen ostopäivästä, riippumatta siitä, mitä laitteen mukana tulevassa takuukortissa tai muissa materiaaleissa lukee). Virhevastuulaki ei koske yritysasiakkaita eikä yrityksen käyttöön ostettuja tuotteita.


Acer
  • kannettavien takuu vakiona yhden vuoden korjaamotakuu, lisämaksusta saatavilla kahden ja kolmen vuoden takuunlaajennuksia
  • tablet-tietokoneiden takuu vakiona yhden vuoden korjaamotakuu, lisämaksusta saatavilla kahden ja kolmen vuoden takuunlaajennuksia
  • pöytäkoneiden takuu vakiona yhden vuoden korjaamotakuu, paitsi Veriton 6-, N2010- ja N2110-sarjoissa takuuaika 3 vuotta, lisämaksusta saatavilla useita takuunlaajennusvaihtoehtoja
  • näyttöjen korjaamotakuu 2 vuotta, paitsi A/B/CB/V-sarjan näytöillä takuu 3 vuoden korjaamotakuu
  • projektoreiden korjaamotakuu 2 vuotta/lamppu 1 vuosi tai max 2000h; P-, S- ja U-sarjan projektoreilla 3 vuotta/lamppu 1 vuosi tai max 2000h
Jos asiakkaalla on ongelmia ostamansa Acer-tuotteen kanssa, hän voi olla yhteydessä Acerin tarjoamaan tukeen. Acerin maksuton puhelintuki tuotteen takuuaikana arkisin klo 9.00 - 17.00 puh.  09 876 3574, takuunulkopuolisille tuotteille 60004505 (puhelu maksaa 0,95 €/min). Acerin takuutiedot ovat nähtävillä tarkemmin osoitteessa https://www.acer.fi/ac/fi/FI/content/support ja teknisen tuen osalta osoitteessa https://www.acer.fi/ac/fi/FI/content/service-contact


Asiakkaat voivat halutessaan asioida myös suoraan Acerin huollon vastaanotossa, joka palvelee arkisin klo 9.00 – 15.50 (Perintötie 8 D 1, 1.krs, Vantaa).


Apple
  • kaikilla Applen tuotteilla on vakiona yhden vuoden kansainvälinen takuu ja suurimmalla osalla tuotteista 90 päivän tekninen tuki (tuotteen ostopäivästä). Applen tuotteille on saatavissa lisämaksusta kahden tai kolmen vuoden takuun ja teknisen tuen laajennus.
  • Apple tarjoaa useimmille tuotteilleen maksuttoman puhelituen (puh. 0800 96162, arkipäivisin klo 9.00 - 18.00). Tarkat tiedot maksuttomasta tuesta ovat nähtävillä osoitteessa https://www.apple.com/fi/support/complimentary/
  • kattavat takuu- ja tukitiedot ovat nähtävillä Acerin internet-sivulla osoitteessa www.apple.com/fi/support/
Asus
  • kaikilla Asusin tietokoneilla, tableteilla ja näytöillä on vähintään kahden vuoden takuu
  • Asusin tarjoama loppuasiakastuki palvelee arkipäivisin klo 9.00 - 17.00, puh. 09 69379690
  • kattavat takuu- ja tukitiedot ovat nähtävillä Asusin internet-sivulla osoitteessa https://www.asus.com/fi/support/